• Slovensky
  • Česky
Nákup cez telefón 0907 / 984 566

Ako prebieha vrátenie tovaru a reklamácie?

  • Napíšte nám na e-mail: kontakt@lacnepostreky.sk
  • Uveďte dôvod reklamácie a svoju adresu.
  • Pokiaľ máte fotku reklamovaného tovaru, prosím, pošlete nám ju. Urýchlite tak proces reklamácie
  • Vaším problémom sa bude intenzívne zaoberať náš zákaznícky servis.
  • V prípade reklamácie zákaznícky servis sa s vami dohodne na termíne vyzdvihnutia zásielky. V prípade ak si prajete vrátit tovar zaslite nám ho formou bežného alebo obchodného balíku poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.
  • Pošleme kuriéra na vami uvedenú adresu.
  • Kuriér vám pošle SMS s informáciou o príchode a vyzdvihnutie zásielky.
  • Kuriér dovezie balík k nám.
  • Posúdime reklamáciu.
  • Zašleme vám peniaze späť na účet.
  • Všetko je rýchle a jednoduché!

Podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v obchodných podmienkachReklamáciu je taktiež možné podať prostredníctvom aplikácie Youstice kliknutím tu. Youstice je Vašim partnerom pre vyjednávanie s predajcami v prípade, že nie ste spokojní so svojim nákupom.

LACNÉ POSTREKY | FIRMBOX, Brnianska 2343/153 | 911 05 Trenčín, Slovenská republika | e-mail: kontakt@lacnepostreky.sk | tel.: +421 907/984 566
Tieto internetové stránky používajú súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.
Katalóg chorôb a škodcov