Ako prebieha vrátenie tovaru a reklamácie?
- Napíšte nám na e-mail: kontakt@lacnepostreky.sk
- Uveďte dôvod reklamácie a svoju adresu.
- Pokiaľ máte fotku reklamovaného tovaru, prosím, pošlete nám ju. Urýchlite tak proces reklamácie
- Vaším problémom sa bude intenzívne zaoberať náš zákaznícky servis.
- V prípade reklamácie zákaznícky servis sa s vami dohodne na termíne vyzdvihnutia zásielky. V prípade ak si prajete vrátit tovar zaslite nám ho formou bežného alebo obchodného balíku poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.
- Pošleme kuriéra na vami uvedenú adresu.
- Kuriér vám pošle SMS s informáciou o príchode a vyzdvihnutie zásielky.
- Kuriér dovezie balík k nám.
- Posúdime reklamáciu.
- Zašleme vám peniaze späť na účet.
- Všetko je rýchle a jednoduché!
Podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v obchodných podmienkach. Reklamáciu je taktiež možné podať prostredníctvom aplikácie Youstice kliknutím tu. Youstice je Vašim partnerom pre vyjednávanie s predajcami v prípade, že nie ste spokojní so svojim nákupom.